понеделник, 24 декември 2012 г.

Twitch.tv пусна нов бета дизайн за тестване!

Здравейте, Табелки! Преди няколко дни в един от най - известните сайтове за геймплей Livestream-ове пуснаха нов дизайн за тестване.Днес се реших и аз да го пробвам, но честно казано не съм много впечатлен.Премахнати са няколко опции, сред тях и тази за описание под прозореца за гледане.За сметка на това пък е добавена странична лента със списък на игри и търсачка.Дизайнът на чата също е претърпял лека промяна.Нека видим двата модела!

Настоящ модел

  • Има допълнително инфо под самият стрийм.
  • Възможност за фон и банер
  • Има списък със стриймове подобни на този който гледате







Бета версия за тестване

  • Няма инфо под стрийма
  • Няма възможност за банер и фон
  • По компактен вид
  • Подобрения по чата
  • Няма списък с подобни стриймове
  • Добавена практична търсачка

Така, излиза, че новият дизайн има и плюсове и минуси.За мен лично първият ще си остане класика и не бих го сменил.Вторият има плюсове, но лично на мен не ми допада.Все пак, ако искате може да си го смените.След влизане в сайта най - отгоре на страницата ще ви предложи да си го смените.Дайте мнение кой дизайн ви харесва повече! :) Чао, за сега !


Няма коментари:

Публикуване на коментар